mandag 21. april 2008

Oppsummering

MERE JANNICKE!

Mere, Jannicke; mere Jannicke!
Vi trenger ikke bli flere,
men vi vil ha mye mere, Jannicke.

Vi sier ikke lenger:
Kan ikke, Jannicke. Tør ikke, Jannicke.
Vi vil bare ha MERE, Jannicke!

Hilsen Ingebjørg, 24.3.2008

Drømmen er at bibliotekkatalogen ikke bare skal være til gjenfinning, men også til inspirasjon og glede + hjelpe brukeren videre.

- det er viktig i seg selv å være en vant nettbruker, og vite om ting som finnes der. Og uten kjennskap til alle disse tingene, kommer de glupe ideene til hva vi kan bruke dem til, i hvert fall ikke!

Jeg har tenkt, tygd og smakt på opplevelsene av web2.0 og her er mine tagger:
Morsomt, artig, ubrukelig, tullete, nyttig, uvesentlig, utfordrende

Takk for en fantastisk reise inn i web 2.0 verdenen! Har lært veldig mye jeg kan bruke både privat og på jobb!

Vil få en mye bedre, enklere og ikke minst morsommere jobb-hverdag etter kurset. Og ja hvis det er enda mer å lære er jeg klar!!!

Dette er bare helt utrolig, så mange muligheter! I dag har jeg valgt å lytte mye, lek med bilder, moro! Tusen takk for at jeg fikk være med på denne reisen.

Kurset har vore meir interessant enn eg i utgangspunktet trudde. Eg har lært mange nyttige ting som eg vil bruke vidare!

Jeg er faktisk litt overrasket over at det ikke var så farlig der ute i nettverden som jeg trodde.

For meg er e-læring en fullstendig ny form for læring.
Jeg var ferdig med min utdannelse lenge før den nye teknologien ble tatt i bruk.
Takket være dette kurset har jeg endelig våget å logge meg inn på itslearning.

Ingen kommentarer: