fredag 3. april 2009

Ukens infobrev

Jeg har nå fått laget lenke til alle bloggene på kursbloggen. Dere finner oversikten på høyre side. Under den kan dere også finne oversikt over den enkeltes framdrift. Den er ikke helt oppdatert.
Så langt burde vi nå ha kommet etter planen:

Uke 1
Samling - alle får innkalling.
Praktisk informasjon
Ting 1: Om web 2.0, programmet 23 ting og livslang læring
Ting 2: Blogging

Uke 2
Selvstudie
Ting 3: RSS og Atom
Ting 4: Direkte kommunikasjon

Uke 3
Selvstudie
Ting 5: Bilder og tagger
Ting 6: Vennesteder
Ting 7: Wiki

For ting fire kan dere gjerne bruke gmail til å chatte. Det er enklest. På venstre side i gmail kan dere invitere til chat. Inviter gjerne meg, min adresse er: janniro@gmail.com

For at jeg skal kunne krysse av på at dere har gjennomgått hver enkelt ting er det flott om dere skriver i tittelfeltet f. eks bilder, wiki, ting 5 eller noe lignende.

Jeg vil kikke nærmere på bloggene deres for å se hvor det er mest problemer og svare på det.
Neste samling er etter påske, onsdag 15. april.

Ta gjerne også en titt på Ung 3.0 bloggen for å se hvordan jeg har brukt widgets: http://ung3null.wordpress.com/

God påske!

Ingen kommentarer: